Úklid koronavirový

17.07.2020 18:02

Koronavirový úklid

 

Tak už je to zase tu, má „obzláště oblíbená“ činnost – úklid.

Každý z nás se touto neobvyklou dobou probabral jinak. Někteří míchali desinfekce (tak jako já),

někteří šili roušky (tak jako má žena),

někteří si váleli šunky (tak jako my, fotku sem raději nedávám), někteří byli po… strachy (to my zas né, fotku sem raději taky nedávám), někteří sedí zalezlí pro jistotu dál. Na závěr tohoto pitomého období, jsme si řekli: Je třeba žít, abychom nezblbli a trochu blbnout, abychom žili.

A proto ten ÚKLID!

 

Tento pokoronavirový úklid je jen symbolický a povrchní, žádné výrobky nedesinfikuji, pouze omývám vlažnou vodou, tak jak bylo doporučováno omývání přirození ve spisku páně Batisty pro lidi se slabými nervy. Snad to bude mít stejný, blahodárný vliv.

 

Mám rád rybičky a původně jsem plánoval je navštívit v Egyptě, ale zlý vir nám plány narušil, proto jsem si pár rybiček udělal.

 

 

 

 

Loni na podzim jsem dělal pro přátele k 70-tinám mísy s motivem kytary.

 

       

 


Váza

 

 

 

    Trialog

 

 

Tukan před ½ 6

 

 

 

Pár misek

Konečně se mi podařilo dokončit bránu, i když mám ten dojem, že ji vir snadno přeskočí

 

 

Vzhledem k tomu, že mi již ruce neslouží tak jak bych potřeboval zhotovil jsem si brusku (tak zvanou hladinku),

včetně pulzní regulace DC motoru.

Žena namalovala nějaká trika.

Další obrázky jsou na Webu