Předprázdninový úklid

16.06.2019 20:09

Tak jsem se konečně rozhodl po dlouhé době udělat úklid. Přiznávám, že jsem velký bordelář systematického typu (většina nepořádku je volně přístupná se systémem v němž se vyznám, pokud ovšem nemám v hlavě něco jiného co orientaci v systému naruší). Na rozdíl od mého systematického bordelářství je moje žena postižena bordelářstvím nesystémovým, utajeným.

Tato úchylka se projevuje tím, že při vnějším pohledu musí být uklizeno, avšak předměty se ukládají bez jakéhokoli systému na nová místa. Problém je v tom, že se některé předměty ztrácejí v propadlištích zásuvek, krabic a skříní, aby se později objevovali při nečekaných příležitostech, což bývá obvykle při hledání jiného předmětu, přičemž ten předmět co jsme našli, již nepotřebujeme neboť jsme si již koupili nový. Jakékoli hledání je pro ženu výzva které se oddává se vší svou vehemencí. Po případném nálezu obvykle konstatuje, že stejně jsem ukrytí předmětu způsobil já,

neb jsem bordelář a určitě jsem předmět nechal na stole, kde nepatří.

Z uvedených informací je zřejmé, že rozdílný náhled na výklad slov pořádek a nepořádek má za důsledek časté střety na tomto poli, ale po těch letech, co jsme spolu, mohu konstatovat: Někdy to dře, ale už si zvykáme.

Ano přiznávám jsem bordelář, na stolech v dílně mám asi 150ti různých věcí které potřebuji na práci se sklem a mezi tím mám rozdělanou řídící skříň solární elektrárny, a spoustu dalších věcí k připravovaným projektům. Problém je v tom, že dodávky z číny jdou dlouho, a já potom když mi díl přijde, tak často přemýšlím, ke kterému projektu byla došlá součástka určena. Ovšem v šuplících a krabicích mám pořádek!

 

Minulý rok byl významný

 

Nejprve se jistá teroristická cestovní kancelář pokusila vycvičit ze mě teroristu.

Před srdeční lobotomií v ústavu U svaté Anny, jsem se šel poradit do poradny U všech svatých s detašovaným pracovištěm posledního pomazání.

 

Co jsme nového zhotovili v minulém roce? Podívejte se na výběr z posledních prací.

 

Dvojčata na Hvozdné.

Nevlastní dvojčata na Hvozdné.

Fotgrafické tričko

 

Hvozdenská spirála

 

Květináč s ptákem

Polštář s africkým motivem

Proužek zeštíhluje

Vaječníkové kvarteto

taky proužkovaná

 

Pták s krmítkem

 

 

Automatizovaný krmič pouličních i jiných koček

 

 

Šutr - Ententyky dva puntíky

 

Polštář stromový

 

Tak a to je všechno, to co tu není, to je v jednotlivých galeriích.